شناسهٔ خبر: 34659 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در مشهد صرت گرفت؛

آغاز چهارمین همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان

همایش چهارمین همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان با حضور مسئولان ملی و استانی در سالن همایش‌های فرهنگی هنری صبا در استان خراسان رضوی آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی چهارمین همایش فناوری‌های نوین صنعت ساختمان با حضور حامد مظاهریان معاون مسكن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی، محمد شكرچی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس مركز تحقیقات راه، مسكن و شهرسازی، محمد مقدوری معاون عمرانی استاندار، حامد مانی‌فر مدیركل دفتر مقررات ملی و كنترل ساختمان، محمدرضا اخوان عبدالهیان مدیركل راه و شهرسازی خراسان رضوی و مدیران راه و شهرسازی استان‌های سراسر كشور و اعضای جامعه مهندسان در سالن فرهنگی-هنری صبای استان خراسان رضوی آغاز به كار كرد.

در این همایش كه امروز و فردا برگزار می‌شود حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار خراسان، مدیركل راه و شهرسازی استان و دبیر علمی همایش سخنرانی خواهند كرد.

همچنین بازدید از نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت ساختمان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این همایش است.

در چهارمین دوره این همایش نمایندگانی از كشورهای آلمان، تركیه، روسیه، اسپانیا، سوئد، كره جنوبی، فنلاند، ارمنستان، چک و مجارستان حضور دارند.

به گفته عرفانیان جم دبیر علمی چهارمین همایش ۱۲۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است و برای بررسی مقالات ۴۵ نفر هیات علمی مشغول فعالیت بودند. ۳۷ كارگاه علمی در این همایش برگزار می‌شود و بیش از ۱۴۰۰ نفر به صورت حضوری و ۸۰۰ نفر به صورت آنلاین همایش را پیگیری می‌كنند.

استان‌های آذربایجان شرقی، فارس، اصفهان، خراسان جنوبی و هرمزگان استان‌هایی هستند كه مهندسان آن‌ها به صورت آنلاین همایش را دنبال می‌كنند.

نظر شما