شناسهٔ خبر: 34667 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بارش برف و باران درمحورهای ۱۳ استان

تلاش راهداران استان زنجان برای برفروبی ونگهداری آزادراه زنجان-قزوین مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد، اکنون بارش برف و باران در محورهای ۱۳ استان کشور ادامه دارد و عبور و مرور وسایل نقلیه در راه های هفت استان با استفاده از زنجیر چرخ عملی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بنا بر اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، بارش برف که شب گذشته در محورهای استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، سمنان و چهارومحال بختیاری آغاز شده همچنان ادامه دارد.
در محورهای استان های تهران، البرز، گیلان و مازندران شاهد بارش برف و باران هستیم؛ ضمن آنکه در استان های خراسان رضوی و جنوبی نیز بارش باران ادامه دارد و رانندگان هنگام عبور از این محورها باید با احتیاط کامل رانندگی کنند.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی

بدلیل احتمال سیلابی شدن محور بستک به بندر خمیر، این مسیر از شب گذشته مسدود شد و محور ایرانشهر- دامن نیز بدلیل طغیان رودخانه های مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور فرعی شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز و کمربندی دهلران -اندیمشک در استان ایلام نیز تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.

محور رامیان - اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان بدلیل نبود ایمنی کافی و محور پونل - خلخال در استان گیلان بدلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

محور سروآباد - پاوه (محدوده گردنه تته) در استان کردستان بدلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی و محور گنجنامه - تویسرکان در استان همدان بدلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

همچنین محور سی سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد بدلیل بارش بارف و نبود ایمنی کافی و مسیر چاهان- زرآباد در جنوب استان سیستان وبلوچستان (ایرانشهر) بدلیل طغیان رودخانه ها مسدود است.

آزادراه پل زال - خرم آباد در استان لرستان نیز بدلیل ریزش کوه و نبود ایمنی کافی مسدود است.

منبع:ایرنا

نظر شما