شناسهٔ خبر: 34689 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استقبال شرکت‌های مسافربری خراسان شمالی از طرح برندسازی

علی اصغر بدیعی مقدم مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از آمادگی شرکت‌های مسافربری استان برای اجرای طرح برندسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی یه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: طرح برند سازی و یا نمانام سازی شرکت‌های مسافربری، تلاش دارد تا شرکت‌های مزبور در فعالیت خود زیر نظر یک برند خاص به مسافران خدمات رسانی کنند.

وی افرود: بر این اساس، سطح خدمات به مسافران و کیفیت این خدمات تحت همان نام برای مسافران سنجیده می‌شود.

 بدیعی مقدم گفت: دراین طرح شرکت‌هایی که خدمات‌رسانی خوبی نداشته و تلاشی برای ارتقای سطح خدمات خود ندارند به مرور از چرخه فعالیت حذف می‌شوند و به مرور مشتریان خود را از دست خواهند داد.

وی تصریح کرد: شرکت‌هایی که صاحب نام بوده و اعتبار خود را حفظ کرده‌اند در کشور جایگاه بهتری پیدا می‌کنند.

بدیعی مقدم تاکید کرد: شرکت‌های موجود یا باید خود را به لحاظ تعداد ناوگان و سطح خدمات دهی ارتقا دهند و  یا در زیر مجموعه شرکت‌های بزرگتر و با نام و برند آن شرکت‌ها فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها تا پایان اردیبهشت سال آتی فرصت دارند تا خدمات خود را ارتقا دهند و یا اینکه زیر مجموعه یک شرکت معتبر قرار گیرند و ادامه فعالیت خود را با این برند انجام دهند.  امروز مطالبه مردم از خدمات رسانی‌ها بیشتر شده و بر این اساس شرکت‌های مسافربری باید تلاش کنند توانمندی‌های خود را در کسب رضایت مسافران ارتقا دهند و خدمات خود را بیشتر کنند.

در خراسان شمالی ۳۱ شرکت مسافربری فعالیت دارند و سالانه بالغ بر سه میلیون نفر توسط ناوگان عمومی مسافری توسط ۳۰۵هزار سفر از مبادی خراسان شمالی جابه‌جا می‌شوند.

نظر شما