شناسهٔ خبر: 3475 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور بررسي عمليات راهسازي صورت گرفت؛

بازديد استاندار مازندران و رئيس بنياد مستضعفان و جانبازان كشور از عمليات تعريض محور سوادكوه

جاده استاندار مازندران و رئيس بنيادمستضعفان و جانبازان به همراه مديركل راه و شهرسازي استان از اجراي عمليات تعريض و ارتقاء محور قائمشهر - فيروزكوه با هدف رفع موانع و تسريع در عمليات اجرايي بازديد كردند.

 به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، محمد سعيدي كيا در اين بازديد عنوان كرد: عمليات اجرايي چهار خطه كردن محور ارتباطي قائمشهر - فيروزكوه كه به عنوان يكي از شاهرگ هاي ارتباطي استان مازندران به پايتخت بوده با پيشرفت خوبي در حال اجرا است.

رئيس بنيادمستضعفان و جانبازان كشور ضمن اشاره برمحدوديتها و چالشهاي موجود در روند اجرايي پروژه هاي راهسازي در استان گفت: علاوه بر تعريض و ارتقاء محور مذكور ، بايد عمليات ايمن سازي نيز در اولويت كاري قرار گيرد.

ربيع فلاح استاندار مازندران نيز در اين بازديد ضمن اعلام رضايت از روند اجرايي عمليات تعريض و چهار خطه كردن محور سوادكوه خاطر نشان ساخت: با حمايت وزير راه و شهرسازي و تعامل مسؤلين امر ، در حال حاضر پيگيري پيشرفت فيزيكي ساخت و سازها ، اتخاذ راهكاريهاي فوري براي ساماندهي در روان سازي ترافيك ، طرح مناسب براي ترافيك عبوري از شهرهاي بين راهي در محور سوادكوه از جمله برنامه هايي است كه به جد در دستور كار قرار دارد.

وي از اين پروژه به عنوان يكي از پروژه هاي مهم و حياتي استان ياد كرد و اظهار داشت : بايد عمليات اجرايي پروژه مذكور با همدلي و تعامل همه مسوْلين ذيربط شتاب بيشتري بگيرد.

استاندار مازندران ادامه داد: با توجه به شرايط ترافيكي و جاده اي در استان ، اتمام اين پروژه كمك شاياني به تسهيل امر تردد مي كند.

همچنين مهندس امير اميني معاون برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي از عمليات اجرايي تعريض و ارتقاء محور قائمشهر - فيروزكوه بازديد كرد.

نظر شما