شناسهٔ خبر: 34781 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای تویسرکان خبر داد:

کولاک شدید در گردنه دولایی تویسرکان استان همدان

برف روبی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تویسرکان در استان همدان گفت: در حال حاضر راه هفت روستای شهرستان تویسرکان به دلیل شدت بارش برف مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، ابراهیم نانکلی با بیان اینکه بارش برف همچنان از روز گذشته تاکنون در محور راه‌های تویسرکان ادامه دارد، اظهار کرد: شهرستان تویسرکان با ۳۳ نیروی راهدار و با ۱۴ دستگاه برفروبی سبک و سنگین از دیشب تاکنون در حال باز کردن راه‌های این حوزه اسنحفاظی در استان هستند.

وی افزود: همزمان با بارش سنگین برف در گردنه‌های این شهرستان تاکنون ۷۵۰ تن ماسه و نمک در کل راه‌های تویسرکان توسط راهداران پخش شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تویسرکان بیان کرد: با توجه به کولاک شدید در گردنه دولایی خیرآباد که تاکنون نیز ادامه دارد با همت راهداران این گردنه برای تردد باز است.

وی اظهار کرد: ارتفاع ریسه برف در راه‌های تویسرکان ۱/۵ تا ۲ متر گزارش شده و ارتفاع برف در گردنه‌های شهرستان به ۶۰ سانتیمتر رسیده است.

نانکلی با بیان اینکه تردد در گردنه‌های این شهرستان بدون زنجیرچرخ امکانپذیر نیست، ادامه داد: از شب گذشته که بارش برف سنگین در محورهای تویسرکان شروع شده تاکنون ۷۰ خودرو که در گردنه‌ها مانده بودند توسط نیروهای راهدار امدادرسانی شده‌اند.

وی افزود: شهرستان تویسرکان با ۴۵۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارای دو راهدارخانه است

نظر شما