شناسهٔ خبر: 34785 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی هیئت رییسه مجلس خبر داد:

۶۰ نفر از استیضاح کنندگان امضای خود را پس گرفتند/ درخواست جمعی از استیضاح‌کنندگان از رییس مجلس برای جلسه مجدد با آخوندی

بهروز نعمتی بهروز نعمتی گفت: تعدادی از استیضاح کنندگان از رییس مجلس درخواست کرده اند که جلسه دیگری برای بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس تشکیل شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بهروز نعمتی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به ارجاع استیضاح "آخوندی" به هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: تعدادی از استیضاح کنندگان وزیر راه، نامه ای به رییس مجلس نوشته اند، بر این مبنا که "آخوندی" در نشست کمیسیون عمران مجلس به ۴ مورد از محورهای استیضاح پاسخ داده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات،ا سلامشهر و پردیس در مجلس افزود: این تعداد از استیضاح کنندگان از رییس مجلس درخواست کرده اند که جلسه دیگری برای بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس تشکیل شود.

نعمتی ادامه داد: این تعداد از استیضاح کنندگان اظهار می کنند که اگر "آخوندی" ۲ ساعت دیگر هم در کمیسیون پاسخ دهد، بازهم استیضاح وی باید در صحن علنی اعلام وصول و مطرح شود.

۶۰ نفر از استیضاح کنندگان امضای خود را پس گرفتند

وی با اشاره به اینکه از لحاظ قانونی استدلال هر دو گروه منطقی است، یادآور شد: حدود ۶۰ نفر از ۸۰ نفر استیضاح کنندگان آخوندی امضای خود را پس گرفته اند و تعدادی بر استیضاح کنندگان افزوده شده است.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هیئت رییسه در نشست امروز خود احتمالا استیضاح آخوندی را بررسی می کند./

نظر شما