شناسهٔ خبر: 34787 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان همدان خبر داد:

امکان تردد در گردنه‌های استان همدان تنها با زنجیرچرخ

بستن زنجیر چرخ مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان همدان گفت: بارش برف اکنون در اکثر محورها وجود دارد و تردد در گردنه‌های دخان، آوج، همه‌کسی و اسدآباد تنها با زنجیرچرخ ممکن است.‌

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، بابک گردان با بیان اینکه همه راه‌های همدان باز است، اظهار کرد: تردد هم‌اکنون در محورهای مواصلاتی همدان برقرار است اما رانندگان تنها با رعایت نکات ایمنی مجوز تردد دارند.

وی در خصوص بسته شدن آزادراه همدان ـ ساوه بیان کرد: برف‌روبی در این محور در حال انجام است و بسته بودن آن از سمت ساوه است که موجب شد پلیس‌راه استان همدان ورود بدون زنجیر چرخ در این محور را ممنوع اعلام کند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان همدان اظهار کرد: بارش برف اکنون در اکثر محورها وجود دارد و تردد در گردنه‌های دخان، آوج، همه‌کسی و اسدآباد تنها با زنجیرچرخ ممکن است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون برف در تمام محورهای مواصلاتی ادامه دارد، افزود: بارش برف در نهاوند، ملایر و کبودرآهنگ به صورت متناوب و در شهرهای تویسرکان، بهار و اسدآباد و همدان به صورت شدید در حال بارش است.

گردان اضافه کرد: نیروهای راهداری مشغول بازگشایی راه‌های روستایی بودند که با شدت بارش در محورهای اصلی مجدد در راه‌ها مشغول فعالیت هستند و با همه ظرفیت و امکانات خدمات‌رسانی در حال انجام است.

نظر شما