شناسهٔ خبر: 34817 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندار خراسان رضوی انجام شد:

بهره‌برداری از بیمارستان خلیل‌آباد در خراسان رضوی به عنوان یک ساختمان نمونه ضد زلزله

بیمارستان خلیل آباد مراسم بهره‌برداری از بیمارستان خلیل‌آباد به عنوان یک ساختمان نمونه ضد زلزله با حضور استاندار خراسان رضوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در این مراسم که با حضور جمعی از خیرین سلامت شهرستان خلیل‌آباد و مسئولان این شهرستان برگزار شد، با تأکید بر نقش پررنگ خیرین و مردم شریف ایران اسلامی در اجرای تمامی پروژه‌های مختلف کشور اظهار کرد: اعتقاد دارم که خداوند یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظایف ما را در زندگی، مشارکت و همدلی در انجام امور مختلف قرار داده است.

وی انقلاب اسلامی را یکی از ثمره‌های همدلی و مشارکت مردم عنوان کرد و گفت: اگر همدلی و همسویی و مشارکت در جامعه ما نبود این انقلاب شکل نمی‌گرفت و ما نیز در بدنه دولت تدبیر و امید با بیشترین اقبال و مشارکت مردم در تمامی عرصه‌ها مواجه هستیم.

استاندار خراسان رضوی با اعلام اینکه خداوند را شاکریم که در دولت یازدهم توانستیم اعتماد ملی و اعتماد عمومی را نسبت به دولت داشته باشیم، بیان کرد: مطمئنیم با همین اعتماد و همدلی دولت می‌تواند به موفقیت‌ها و توفیقات روزافزون دست یابد.

وی در ادامه به مشارکت گسترده خیرین در شهرستان خلیل‌آباد در اجرای پروژه‌های عمرانی و درمانی اشاره کرد و افزود: امروز با این مشارکت شاهد افتتاح بیمارستانی مجهز و مدرن در شهرستان خلیل‌آباد هستیم و امیدواریم با همین همدلی و یاری خیرین، بتوانیم طرح‌ها و پروژه‌های بیشتری را در این منطقه اجرا کنیم.

رشیدیان با تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، ساخت مراکز درمانی را یکی از تلاش‌های این اداره کل عنوان کرد و گفت: خوشبختانه مجموعه راه و شهرسازی خراسان رضوی با تلاش‌های بی‌دریغ و مدیریت عالی دکتر اخوان عبداللهیان در سال‌های اخیر توفیقات خوبی را کسب کرده و ساخت این بیمارستان نیز یکی از این توفیقات است چرا که یکی از ساختمان‌های نمونه کشور در حوزه بناهای مقاوم و مستحکم و ضدزلزله است.

در ادامه این مراسم محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه بیمارستان خلیل‌آباد با ۳۲ تخت درمانی پذیرای بیماران است، اعلام کرد: این بیمارستان در مجموع با زیربنای ۳۰۱۷ مترمربع ساختمان اصلی، ۵۷۲ متر ساختمان‌های جنبی و ۱۰ هزار متر محوطه در اختیار اداره علوم پزشکی مشهد قرار گرفت و امروز با تجهیزات کامل به بهره‌برداری رسید.

وی مجموع اعتبارات صرف شده برای ساخت این بیمارستان را ۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در ساخت این بیمارستان از فن‌آوری مدرن و جدید قالب خمش بتنی که سیستمی مستحکم و ضد زلزله است؛ استفاده شده است که این بنا را به عنوان یکی از ساختمان‌های مدرن در این حوزه شاخص کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین با اشاره به برخورداری صددرصدی روستاهای شهرستان خلیل‌آباد از راه آسفالته، اعلام کرد: سال گذشته این قول را دادیم که تمامی روستاهای این شهرستان با تلاش کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان از راه آسفالت و مناسب برخوردار شوند که امروز افتخار دارم این را اعلام کنم که به این قول جامه عمل پوشانده‌ایم.

گفتنی است، در انتهای این مراسم استاندار خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر از اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و مهندس صنیعی مدیر فنی و اجرای این اداره کل، قدردانی کرد.

نظر شما