شناسهٔ خبر: 34869 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نجات جان هشت خانم باردار در کردستان

راهداری زمستانی برف نیروهای راهداری و فوریت‌های پزشکی کردستان در دو شهرستان سقز و بانه جان هشت خانم باردار را از مرگ حتمی نجات داده‌اند و تداوم بارش برف باعث بسته شدن تمام راه‌های ارتباطی به سقز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان، مدیر راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کردستان در این ارتباط گفت: امروز عوامل راهداری شهرستان سقز موفق شده اند به پنج خانم باردار امدادرسانی کنند.

مدرس گرجی با اشاره به اینکه راهداران در محورهای ارتباطی مستقر و به مسافران امداد رسانی می ‌کنند افزود: در شبانه روز گذشته به ۳۰۰ مسافر درراه مانده نیز در قالب ۱۵۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف توسط این عوامل امداد رسانی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه نیز در این ارتباط گفت: نیروهای امدادی بانه نیز با کمک نیروهای هلال احمر و فوریت های پزشکی و راهداران جان سه خانم باردار را در روستاها نجات داده و به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

به گفته علی شالباف، این زنان از روستاهای برده ره‌‌ش و سالوک به شهر منتقل و هم اکنون در پانسیون‌های شبانه بیمارستان اسکان داده شده اند.

نیروهای امدادی کردستان از ابتدای شروع بارش‌های برف امسال جان ۲۴ خانم باردار را در جاده‌ها و محورهای سخت گذر استان نجات داده اند.

برچسب‌ها:

نظر شما