شناسهٔ خبر: 34880 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بسته شدن گردنه خان به دلیل ریزش بهمن/ تمام راه‌های روستایی بانه مسدود است

ریزش بهمن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بانه با اشاره به مسدود بودن تمام راه‌های روستایی این شهرستان به دلیل بارش برف و کولاک شدیداز انسداد گردنه خان نیز به دلیل ریزش بهمن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان، انور طاهایی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بانه، شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران،  با اشاره به بارش برف و کولاک شدید در بانه گفت: تمام جاد‌ه‌های روستایی بانه مسدود و گردنه خان نیز به علت ریزش بهمن بسته شده است.

وی با اشاره به در راه ماندن اتوبوس تهران به بانه که حامل ۲۶ نفر مسافر است، افزود: این اتوبوس به دلیل ریزش بهمن متوقف شده که تلاش برای امدادرسانی به مسافران آن ادامه دارد و حال همه سرنشینان هم خوب است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بانه در ادامه به سقوط یک دستگاه خودرو سایپا به درون دره اشاره و عنوان کرد: وضعیت عمومی دو راننده ماشین سایپا خوب است و خوشبختانه آسیب جدی ندیده‌اند اما ماشین همچنان در دره است.

طاهایی در پایان با اشاره به دید کم در جاده‌ها توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری پرهیز شود و در صورت مسافرت، رانندگان باید به تجهیزات کامل زمستانی از جمله زنجیر چرخ مجهز باشند.

 

نظر شما