شناسهٔ خبر: 34943 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

در بیانیه كانون سراسری انجمن‌های شركت‌های حمل‌ونقل بين‌المللی مطرح شد:

آخوندی تمام مساعی خود را برای اعتلای صنعت حمل ونقل بين‌المللی كشور به عمل آورده است/ دادن رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی تداوم خدمات است

حمل و نقل كانون سراسری انجمن‌های شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی با صدور بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس خواستار عدم استیضاح وزیر راه و شهرسازی شدند و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند تا با دادن رای اعتماد به وزیر موجب تداوم بخش خدمات شایان و ارزشمند وی در راستای توسعه و اعتلای حمل ونقل كشور شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در نامه كانون سراسری انجمن‌های شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی آمده است: با سلام و عرض ادب خدمت نمایندگان شریف و گرامی مجلس شورای اسلامی و سپاس به درگاه خداوند منان كه شهامت بازگوئی حقایق و توان حمایت از نیروهای صالح، خدوم و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ما عطاء فرمود. حال كه مقرر است كارنامه جناب آقای دكتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی در مجلس محترم شورای اسلامی مورد ارزیابی قرا گیرد برخود واجب دانستیم كه محضر مبارك سروران گرامی به عنوان خادمین صنعت حمل و نقل بین‌المللی كشور اعلام نمائیم جناب آقای دكتر آخوندی از زمان پذیرش مسئولیت وزارت راه و شهرسازی تاكنون تمام مساعی خود را در راه اعتلای صنعت حمل ونقل بین‌المللی كشور به عمل آورده و خدمات شایانی را در این خصوص به عمل آورده است كه شمائی از آن به قرار ذیل می‌باشد:

  1. انعقاد موافقت‌نامه سه‌جانبه چابهار بین ایران، هند و افغانستان جهت توسه محور ترانزیتی شرق كشور
  2. ایجاد پایانه‌های مرزی جدید مانند ماهیرود، چذابه، پلدشت، پرویز خان و شلمچه
  3. امضاء یادداشت تفاهم سه جانبه توسعه حمل ونقل با اتحادیه اروپا
  4. اقدامات لازم جهت ایجاد كریدورهای جدید ترانزیتی با محوریت كشورمان همچون كریدور اسلام‌آباد، تهران، اسلامبول (ITI) كریدور قرقیزستان، تاجیكستان، افغانستان، ایران (KTAI) كریدور خلیج‌فارس-دریای سیاه.

لذا از محضر مبارك نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست می‌گردد با دادن رای اعتماد به مشاورالیه تداوم بخش خدمات شایان و ارزشمند ایشان در راستای توسعه و اعتلای حمل ونقل كشور گردند.

كانون سراسری انجمن‌های شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی

 

نظر شما