شناسهٔ خبر: 34982 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نجات بیش از ۱۹ خودروی‌گرفتار در برف

بارش شدید برف و ریزش بهمن در محور تهم چورزق زنجان با حضور به موقع راهداران گیلانی، بیش از ۱۹ خودروی گرفتار در برف نجات یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،به نقل از روابط عمومی استان، محمدرضا نازک‌کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به حجم زیاد بارش برف در مناطق کوهستنای گفت:بارش سنگین برف در برخی محورهای کوهستانی استان  از قبیل،  محور اسالم به خلخال و سیاهکل به دیلمان،  مشکلاتی برای تردد کنندگان به وجودآورد که با حضور به موقع راهداران خدوم امدادرسانی به ۱۹ خوردروی محصور در برف صورت گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش برف دیشب و امروزر در محورهای کوهستانی یادآور شد: ارتفاع برف در محورهای کوهستانی اسالم به خلخال، پونل-خلخال وسیاهکل  به دیلمان به بیش از ۱متر می رسد و ۱۹ خودروی گرفتار در برف این محورها  که فاقد زنجیر چرخ  بودند  طی صبح و عصر امروز توسط عوامل راهداری امدادرسانی شدند.

نازک کار همچنین از کمک راهداران به خودروهای فاقد زنجیر چرخ و گرفتار در برف در محورهای کوهستانی استان اشاره کرد و افزود: با تجهیزکلیه راهداراخانه های محورهای ارتباطی استان، ظرفیت اسکان موقت مسافران وجود دارد.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش بی وقفه راهداران برای بازنگهداری راهها خاطر نشان کرد :علیرغم بارش سنگین برف در مناطق مختلف استان، کلیه محورهای اصلی باز وتردد جریان دارد.

گفتنی است با توجه به شرایط جوی به خصوص در سطح جلگه ای استان از رانندگان تقاضا می‌گردد به جهت عملیات پاکسازی جاده ها ار توقف در حاشیه جاده ها پرهیز کنند.

نظر شما