شناسهٔ خبر: 35020 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آذربایجان‌شرقی برگزار شد:

برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهرستان مرند در آذربایجان‌شرقی

جلسه جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان مرند با حضور رئیس اداره عمران و بهسازی شهری، شهرداری مرند و سایر اعضاء ستاد شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان مرند با حضور بابک نجفیان رئیس اداره عمران و بهسازی شهری، شهرداری مرند و سایر اعضاء ستاد شهرستان برگزار شد.

در این جلسه نجفیان ضمن اشاره به مصوبات ستاد بازآفرینی شهری استان در خصوص ارسال و ارائه عملکرد و برنامه‌های ستادهای بازآفرینی شهری پایدار شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرائی از اعضاء ستاد بازآفرینی شهرستان مرند درخواست کرد تا در اسرع وقت نسبت به ارسال عملکرد سال ۹۵ و ارائه برنامه سال ۹۶ خود به دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری استان اقدام نمایند.

مسئول دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری استان گزارشی در خصوص پروژه‌هایی که از محل اعتبارات ملی توسط اداره عمران و بهسازی شهری در سکونتگاه‌های غیررسمی شهر مرند در دست اجرا دارد را به اعضاء ستاد ارائه کردند.

وی با اشاره به تهیه برنامه بازآفرینی پایدار شهری بلندمدت (سند چشم‌انداز ۱۴۰۴)، میان‌مدت (پایان برنامه ششم تا ۱۳۹۹) و برش سال ۱۳۹۶، از ستاد بازآفرینی شهرستان مرند خواست تا در اسرع وقت نسبت به ارسال نظام محله بندی شهرستان‌های مرند و تعیین گونه‌بندی محلات در هر شهر بر اساس مطالعات انجام شده اقدام نمایند تا اقدامات لازم در خصوص تهیه برنامه‌های مذکور اقدام گردد.

نجفیان در خاتمه از شهرداری مرند خواستار آن شد تا در اسرع وقت با مهندسین مشاور شهرستان، مشاور مطالعات بافت فرسوده مرند که به تصویب کمیسیون ماده ۵ رسیده است هماهنگی‌های لازم را در موارد مدنظر خود در خصوص نقشه‌های تهیه شده برای بافت فرسوده مرند به عمل آورده و نقشه‌های مذکور را تائید و جهت انجام اقدامات بعدی به کمیسیون ماده ۵ عودت نماید.

نظر شما