شناسهٔ خبر: 35021 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و جاده‌ای استان همدان خبر داد:

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های اینترنتی در استان همدان از اول اسفندماه

اتوبوس معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و جاده‌ای استان همدان اعلام کرد: مسافران می‌توانند از اول اسفندماه با مراجعه به سایت‌ها بلیت مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و جاده‌ای استان همدان ضمن معرفی آدرس سایت‌های www.irsafar.com-  www.payaneh.ir-www.seirosafar.ir افزود: سایت اینترنتی شرکت‌های تعاونی نیز فروش اینترنتی بلیت را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه از ۱۵ اسفندماه فروش حضوری بلیت اتوبوس برای نوروز آغاز می‌شود و فروش حضوری و اینترنتی با هم انجام می‌گیرد، بیان کرد: فروش حضوری از طریق دفاتر سطح شهر و دفاتر شرکت‌های مسافری در پایانه‌ها انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل این اداره کل بر برنامه‌ریزی در ایام پرترافیک و مسیرهای دارای بیشترین متقاضی، پیگیری و نظارت مستمر بر پیش‌فروش بلیت، نظارت مستمر بر نرخ بلیت‌های پیش‌فروش تأکید کرد.

وی بیان کرد: به منظور پیشگیری از ازدحام در روزهای پایانی سال و انجام سفرهای در زمان مناسب باید با مراکز آموزشی و نظامی هماهنگی شود و برنامه‌ریزی در راستای بهره‌برداری از حداکثر ظرفیت و توان ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر صورت می‌گیرد

پناهنده با اشاره به اینکه به‌طور حتم در ایام نوروز و پیک سفر با افزایش تقاضا روبرو خواهیم بود، گفت: با همکاری شرکت‌های مسافربری در مسیرهای پرتردد ناوگان اضافه اختصاص می‌یابد و مسافران توسط انواع ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری جاده‌ای شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه جابه‌جا می‌شوند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و جاده‌ای استان یادآور شد: ارائه سرویس‌های دربستی اتوبوس طبق روال گذشته در روزهای (۲۴ لغایت ۲۹ اسفند) و (۱۲ لغایت ۱۵ اسفند) ممنوع است.

وی افزود: مسافران در صورت مواجه با مشکل در مواردی مانند نرخ بلیت، مشکلات قبل از سفر، حین سفر و بعد از سفر و نحوه برخورد رانندگان و از این قبیل می‌توانند به دفتر نمایندگی اداره کل  در پایانه مسافربری انقلاب مراجعه  نمایند.

نظر شما