شناسهٔ خبر: 35062 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از اول اسفندماه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد:

آغاز پیش‌فروش بليت سفرهای نوروزی ۹۶ در چهارمحال و بختیاری

اتوبوس پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان اتوبوسی در چهارمحال و بختیاری از اول اسفندماه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی با ناوگان اتوبوسی از اول اسفندماه امسال شروع شد.

اصغر رحیمی رئیس اداره مسافر اداره كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اعلام این خبر افزود: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از تاریخ اول اسفند به‌صورت اینترنتی و از تاریخ ۱۵ اسفندماه به‌صورت توأمان اینترنتی و حضوری در دفاتر شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر استان انجام می‌پذیرد.

رحیمی افزود: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از تاریخ ۹۵/۱۲/۲۵ لغایت ۹۶/۰۱/۱۵ در سطح استان اجرا به‌صورت رسمی شروع خواهد شد.

وی همچنین از آمادگی ناوگان و شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر برون‌شهری استان برای جابجایی مسافرین نوروزی خبر داد و افزود: شهروندان و مسافران محترم نوروزی در راستای مدیریت صحیح یک سفر برنامه‌ریزی‌شده نسبت به تهیه بلیت از تاریخ ۹۵/۱۲/۱ به‌صورت اینترنتی بر روی سایت‌های: www.payaneh.ir www.payaneha.com اقدام نماید.

رحیمی ادامه داد: طرح افزایش ایمنی حمل‌ونقل مسافران نوروزی ۹۶ نیز از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین سال ۹۶ اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در بخش حمل‌ونقل مسافر استان، در طول طرح به هرگونه نارسائی و انتقاد و پیشنهاد، شکایت احتمالی شهروندان از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۰۰۸ رسیدگی خواهد شد.

رئیس اداره مسافر اداره كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: در طرح نوروزی سال ۹۵ در این استان ۲۰۴ هزار و ۱۳۵ مسافر با ۱۹ هزار و ۷۹ سفر، توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی سفر درون و برون استان جابه‌جا شدند.

بنابراین گزارش، رئیس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌های مسافری کشور اعلام کرد: امسال در زمان ثبت پیش‌فروش بلیت، قیمت بلیت‌های مسافری افزایش نمی‌یابد و بلیت‌های نوروزی با قیمت‌های کنونی به متقاضیان پیش‌فروش می‌شود.

نظر شما