شناسهٔ خبر: 35078 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با صدور نامه مطرح شد:

تشكر وزیر راه و شهرسازی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

عباس آخوندی امضا وزیر راه و شهرسازی در پی اخذ رای اعتماد مجدد از مجلس شورای اسلامی، با صدور نامه‌ای خطاب به رئيس كميسيون عمران مجلس از اعضای اين کمیسیون تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن كامل نامه‌ دكتر عباس آخوندي وزیر راه و شهرسازی خطاب به رئيس كميسيون عمران مجلس به شرح زير است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب  آقای دکتر رضایی

رییس محترم کمیسیون عمران مجلس شورای سلامی

با  سلام و ارادت

تمایل دارم سپاس قلبی خود را از زحمات و دقت نظر جنابعالی و تمامی نمایندگان محترم عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به درخواست استیضاح اینجانب ابراز دارم. بی‌گمان آنچه مهم است حسن تدبیر امور، رعایت منافع ملی و دلسوزی برای توسعه ایران است.

اعضای محترم کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون تخصصی بیش از سایر نمایندگان عزیز در جریان فعالیت‌های همکاران من در ستاد، ادارات کل و دوائر شهرستانی و تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه هستند. از این‌رو، گواهی دوستان بر حسن جریان امور هم برای صحن مجلس از اهمیت به‌سزایی برخوردار بوده و هست و هم مایه دلگرمی همکاران من در تمامي سطوح وزارتخانه است. از واکاوی مسائل، راهنمایی و حمایت کمیسیون از وزارتخانه سپاسگزارم. لطفا مراتب امتنان اینجانب را به تمامی اعضای محترم ابلاغ فرمایید.

بی‌گمان اینک من و همکارانم با اعتماد به نفس بیشتر و با امید به همکاری‌های گسترده‌تر بین وزارتخانه و کمیسیون به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهیم.

با آرزوی توسعه روزافزون ایران عزیز و سرافرزی هرچه بیشتر جمهوری اسلامی تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی).

با سپاس

عباس آخوندی

نظر شما