شناسهٔ خبر: 35189 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بزرگداشت روز مهندس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران؛

سخنرانی وزیر راه و شهرسازی به مناسبت گرامیداشت مقام مهندس

همايش مراسم بزرگداشت مقام مهندس و سالروز تولد دانشمند ایرانی خواجه‌نصیرالدین‌طوسی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی آغاز شد. در این مراسم وزیر راه و شهرسازی به ایراد سخنرانی در رابطه با اهمیت مهندسی و مهندسان می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به مناسبت گرامی‌داشت مقام مهندس و بزرگداشت دانشمند ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، برنامه پاسداشت مقام مهندس و مهندسان به همت سازمان نظام مهندسی استان تهران در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

در این برنامه متنوع که شامل یک سلسله سخنرانی، تجلیل از خانواده شهدای آتش‌نشان، تجلیل از نفرات برتر گروه‌های تخصصی و رونمایی از سایت جدید سازمان است، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، فرج‌الله رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور؛ محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای‌اسلامی شهر تهران و حسن قربانخانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران حضور دارند و سخنرانی خواهند کرد.

دبیری این برنامه را الهه رادمهر یکی از اعضای جامعه مهندسان کشور و عضو علی البدل شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برعهده دارد. /

نظر شما