شناسهٔ خبر: 35233 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی لارستان به مناسبت روز ملی مهندسی

محمدرضا باقری فرد باقری فرد گفت: مهندسان  همواره نقشی اساسی در توسعه ی فناوری و ایجاد توانمندی‌های عمرانی کشور داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی آن اشتغال‌زایی در کشور است که علاوه بر تسریع در رشد اقتصادی، آثار اجتماعی مناسبی را برای جامعه به ارمغان می‌آورند.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از راه و شهرسازی لارستان محمدرضا باقری فرد مديركل راه و شهرسازی لارستان در پيامی تبريك به مناسبت روز ملي مهندس گفت: مهندسان  همواره نقشی اساسی در توسعه ی فناوری و ایجاد توانمندی‌های عمرانی کشور داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی آن اشتغال‌زایی در کشور است که علاوه بر تسریع در رشد اقتصادی، آثار اجتماعی مناسبی را برای جامعه به ارمغان می‌آورند. مهندسان عزیز ایران اسلامی قادرند با بهره‌مندی از قدرت تحلیل و نگاه خلاقانه خود در عرصه‌های علمی و عملی جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.

وی افزود: بنده نیز به مناسبت ۵ اسفندماه روز ملی مهندسی این فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش‌گران عرصه مهندسی ، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه مهندسین اداره کل راه وشهرسازی لارستان تبریک گفته و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

نظر شما