شناسهٔ خبر: 35269 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات برگزاری کارگاه آموزشی ارزیابی کار و زمان در راه و شهرسازی کردستان

مراسم رئیس اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری اداره کل راه و شهرسازی کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه با عنوان ارزیابی کار و زمان در آن اداره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، جواد پیرویسی اظهار کرد: ارتقاء سطح علمی، کاربردی نمودن آموخته‌ها، به روز نمودن اجرای قوانین و مقررات اداری و آشنایی پرسنل با آخرین روش‌ها و متدهای کار در ادارات را از اهم اهداف برگزاری چنین دوره‌هایی است.

پیرویسی ادامه داد: در راستای بهبود روش‌های انجام کار در بخش‌های مختلف اداری در طول سال دوره‌های متعددی شامل دوره‌های عمومی اختصاصی و مدیریتی توسط حوزه مدیریت توسعه منابع برگزار می‌شود.

وی گفت: دوره آموزشی ارزیابی کار و زمان که در طول دو روز به مدت ۳۰ ساعت برگزار می‌شود، تأثیر بسزایی در بهبود روش‌های ارائه خدمات به ارباب‌رجوع و دریافت‌کنندگان خدمت از سازمان راه و شهرسازی خواهد داشت.

پیرویسی بیان کرد: در ۲ سال اخیر اجرای اصلاح فرایندها در سطح تمامی ادارات ستادی به طور عملی و با نظارت شرکت توف نورد آلمان و کنکورد امریکا صورت گرفته است و گواهی مربوط ISO ۹۰۰۱ دریافت شد.

نظر شما