شناسهٔ خبر: 35298 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

کاهش سهمیه گازوئیل ناوگان باری ثبت‌نام نشده در سامانه از ابتدای ۹۶

شهرام آدم نژاد معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: سهمیه گازوئیل رانندگانی که در سامانه utcms.ir ثبت‌نام نکرده‌اند از اول فروردین سال ۹۶ کاهش می‌يابد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای؛ شهرام آدم‌نژاد معاون برنامه‌ریزی این سازمان و سخنگوی "كارگروه تخصيص سوخت بر اساس پيمايش" با اعلام خبر فوق ، اظهار داشت: با توجه به این که رانندگان خودروهای باری تا ۲۵ اسفندماه فرصت دارند که با مراجعه به سایت utcms.ir ثبت نام کنند و رانندگان یا مالکین خودروهای باری که در حمل بار درون شهری فعالیت می‌کنند ملزم هستند، پیش از اتمام موعد مقرر اطلاعات خود را در سایت وارد کنند.

وی در تشريح تصميمات اتخاذ شده در كارگروه تخصيص سوخت بر اساس پيمايش در روزهای گذشته، تاكيد كرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده ، سهمیه گازوئیل رانندگانی که در این سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند از اول فروردین سال ۹۶ کاهش می‌يابد  و به تدریج از سهمیه سوخت رانندگان و مالکین خودروهایی که در طرح ثبت نام نکرده اند، کاسته خواهد شد. 

آدم نژاد مديريت بر مصرف ناوگان حمل‌ونقل عمومی را براي صنعت حمل‌ونقل و اقتصاد كشور امری ضروری دانست  و تاكيد كرد: موضوع سوخت و انرژي امانتی است متعلق به نسلهای حاضر و آينده، لذا لازم است براي مصرف آن برنامه‌ريزی و مديريت نمود، چنانچه از زمان تشكيل كارگروه تخصيص سوخت بر اساس پيمايش اين امر به شايستگی انجام و اجرا گرديده است . 

وی در پايان توضيحات خود از همراهي و همكاری سازمان‌های ذيربط در بحث مصرف سوخت ، تشكلهای صنفی حمل‌و‌نقل و به ويژه رانندگان تلاشگر و زحمت‌كش ناوگان عمومی حمل‌ونقل كشور قدردانی و تقدير كرد. 

نظر شما