شناسهٔ خبر: 35322 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نمایش فیلم نسیان روایتی از وضعیت بافت پیرامون حرم مطهر رضوی/ میزبانی دانشگاه تربیت مدرس از شهرسازان و معماران

پوستر فیلم مستند نسیان روایتی از وضعیت بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، به همراه برگزاری پنل تخصصی گفتگو در دانشگاه تربیت مدرس به نمایش درمی‌آید و در مورد وضعیت کنونی بافت آن، صاحبنظران و اندیشمندان گفتگو خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نسیان روایتی از وضعیت بافت پیرامون حرم مطهر رضوی محصولی از پژوهشکده ثامن به کارگردانی حسن آخوندپور به نمایش درمی‌آید.

فیلم نسیان که به اتفاقات بافت پیرامون حرم مطهر رضوی تحت‌عنوان توسعه می‌پردازد فیلمی مستند است که در آن صاحبنظرانی همچون سیدمحمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی کشور، محمد سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی و معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی علاوه بر صحبت‌های ساکنان بافت پیرامونی حرم به ارایه نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های کارشناسانه خود درباره بافت پیرامونی حرم امام رضا (ع) پرداخته‌اند.

گفته می‌شود دیگر حرم مطهر امام رضا مانند نگینی بر شهر مشهد رخ نمایی نمی‌کند و ساخت و سازهای بیش از اندازه چهره این شهر را دگرگون کرده است.

این فیلم روز سه شنبه ۱۰ اسفندماه ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشگاه تربیت‌مدرس به نمایش درمی‌آید و پس از آن نیز پنل تخصصی و بررسی و اظهار نظر در مورد این فیلم توسط کارشناسان به بحث و تبادل‌نظر گذاشته خواهد شد. /

 

نظر شما