شناسهٔ خبر: 35345 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکمیل باند دوم محور بجنورد به اسفراین در حال انجام است

بزرگراه مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی خراسان شمالی از ادامه تکمیل باند دوم محور بجنورد به اسفراین خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی داود یارمحمدی،  مدیر ساخت و توسعه راه‌های این اداره کل اظهار کرد: اقدامات احداث باند دوم محور از دو سمت بجنورد و اسفراین به موازات هم شروع شد و به لحاظ تامین امنیت ترافیک ورودی هر دو شهر مبادی ورودی بجنورد و اسفراین به عنوان اولین ضرورت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از سمت بجنورد و مرکز استان به طول شش کیلومتر از باند دوم احداث و به بهره برداری رسیده و شش کیلومتر دیگر تا روستای مهنان در حال انجام است که حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

یارمحمدی  بيان كرد: از سمت اسفراین نیز به طول ۱۰ کیلومتر مطالعات آن به اتمام رسیده و پنج کیلومتر از مسیر در حال تعریض و بهسازی باند دوم است که ۲.۵ کیلومتر از آسفالت آن به پایان رسیده و مابقی نیز در ابتدای سال ۹۶ به اتمام خواهد رسید. این قطعه دارای پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان كرد: باقیمانده محور در حال مطالعه توسط مهندسین مشاور است که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در سال‌های آتی فاز اجرایی آن شروع خواهد شد.

 

نظر شما