شناسهٔ خبر: 35489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی خبر داد:

عدم افزایش کرایه جابه‌جایی مسافران در نوروز امسال/ ۶۵۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافران نوروزی خراسان شمالی را جابه‌جا می‌کنند

اتوبوس معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: کرایه‌های حمل‌ونقل ناوگان عمومی مسافر در نوروز امسال افزایش ندارد، این در حالیست که به گفته وی ۶۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در این استان، برای جابه‌جایی مسافران نوروزی آماده می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، سعید سبحانی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: نوروز امسال کرایه جابه‌جایی مسافران با ناوگان عمومی مسافر افزایش ندارد.

وی افزود: مسافران نوروزی امسال با نرخ قبلی خدمات دریافت می‌کنند.

وی از مسافران خواست تا بر اساس برنامه‌ریزی و تاریخ دقیق سفر خود، قبل از سفر نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

سبحانی افزود: پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از اول اسفند آغازشده و پیش‌فروش بلیت اتوبوس به‌صورت حضوری نیز از پانزدهم اسفندماه آغاز می‌شود.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی همچنین اظهار کرد: ۶۵۰ دستگاه ناوگان مسافری اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ای در این استان با ظرفیت ۱۱ هزار صندلی آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

وی افزود: کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان برای تأمین ایمنی مسافران نوروزی، نظارت‌ها و بازرسی‌های لازم از شرکت‌های مسافربری را در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه کمبودی در ناوگان مسافری برای جابه‌جایی مسافران وجود ندارد.

سبحانی گفت: ۳۵ شرکت حمل‌ونقل مسافربری استان برای ارائه خدمات به مسافران آمادگی دارند.

وی تصریح کرد: با همکاری پلیس‌راه و تشکل‌های صنفی بخش حمل‌ونقل، نظارت محسوس و نامحسوس بر فعالیت شرکت‌ها و رانندگان به‌منظور ارتقای ایمنی خدمات‌رسانی به مسافران انجام می‌شود.

طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه امسال آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۹۶ ادامه دارد.

نظر شما