شناسهٔ خبر: 35507 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

یک مسئول شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور:

گره پروژه‌های عمرانی استان گلستان با همکاری و حمایت باز می‌شود

جلسه مدیرکل دفتر منطقه شمال شرق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور برای انتفاع بیشتر مردم از مزایای پروژه‌های عمرانی این بخش به‌ویژه در ایام نوروز گفت: بخشی از گره‌های ایجاد شده در اجرای این پروژه‌ها فقط با همکاری و حمایت بین دستگاهی باز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، علی‌اکبر محمدی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان به پیشرفت مناسب برخی از پروژه‌های زیرساختی بخش حمل‌ونقل در استان گلستان اشاره کرد و افزود: می‌طلبد که استان همکاری لازم را برای به پایان رساندن این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف از قبیل آزادسازی زمین جهت اجرا و ایمن‌سازی پروژه‌ها داشته باشد.

ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی گلستان نیز در این دیدار با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و مسافرت‌های نوروزی هموطنان، خواهان تسریع در اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این بخش در حوزه راه‌های استان شد.

تکمیل قطعه اول کمربندی گرگان و آغاز قطعه دوم، تکمیل پل نرماب در مینودشت، بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر تعریض سه‌راهی کلاله –تنگراه از پروژه‌های مورد تأکید مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در این دیدار بود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از این مسئول شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور درخواست کرد که جهت اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران، اعتبارات لازم به استان تخصیص یابد.

نظر شما