شناسهٔ خبر: 35675 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان استان گلستان در ۱۹ و ۲۰ اسفند ۹۵

آزمون مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور طی روزهای پنجشنبه ۱۹ و جمعه ۲۰ اسفندماه در دو حوزه گرگان و آزادشهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، محمود تیموری در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل در این باره توضیح داد: در روز پنجشنبه ۱۹ اسفندماه در دو نوبت صبح و عصر آزمون رشته‌های عمران (نظارت)، معماری (نظارت)، مکانیک (نظارت)، برق (نظارت)، معماری (اجرا)، عمران (اجرا) و نقشه‌برداری برگزار می‌شود.

به گفته وی، آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته عمران (محاسبات)، مکانیک (طراحی) و برق (طراحی) نیز صبح جمعه و آزمون طراحی معماری نیز صبح و عصر جمعه ۲۰ اسفندماه برگزار خواهد شد.

تیموری ادامه داد: دانشگاه منابع طبیعی پردیس (میدان بسیج) گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر محل برگزاری این آزمون انتخاب شده‌اند.

وی افزود: در این دوره از آزمون ورود به حرفه مهندسان دو هزار و ۵۸۳ نفر شرکت خواهند کرد که از این تعداد ۵۴۳ نفر زن و ۲۰۴۰ نفر مرد هستند.

تیموری، هدف از برگزاری این دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، برق، مکانیک و نقشه‌برداری در پایه ۳ بیان کرد.

نظر شما