شناسهٔ خبر: 35679 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان بوشهر برگزار می‌شود:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان بوشهر

آزمون رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی ۱۹ و ۲۰ اسفند ۹۵ در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، سعید جوکار افزود: این آزمون به طور همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در بوشهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور حدود ۱۷۰۰ نفر شرکت‌کننده در این دوره از آزمون‌ها یادآور شد: ۲۱ درصد متقاضیان آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان استان بوشهر را بانوان تشکیل داده‌اند.

جوکار اضافه کرد: این آزمون شهریور و اسفندماه هر سال در دو نوبت صلاحیت‌های نظارت، طراحی، اجرا و هفت رشته ساختمانی برگزار و پذیرفته‌شدگان در آن به موجب اخذ پروانه اشتغال به کار از این اداره کل، به طور رسمی فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز می‌کنند.

رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در پایان یادآور شد: آزمون امسال در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالیشهر برگزار می‌شود.

نظر شما