شناسهٔ خبر: 35721 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در راه‌آهن خبر داد:

۴۰درصد بلیت‌های نوروزی قطار فروش رفت/ رقابت مشهد و بندرعباس در فروش بلیت

میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن از فروش ۴۰ درصد بلیت های تعطیلات نوروز ۹۶ خبر داد و گفت: بلیت برخی از مسیرهای پرتردد ریلی کشور در این ایام به طور کامل فروش رفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی میرحسن موسوی روز سه شنبه از فروش ۴۰ درصد بلیت های تعطیلات نوروز ۹۶ خبر داد و افزود: برای ایام تعطیلات نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه بیش از یک میلیون و ۶۱۵ هزار صندلی قطار آماده شده که از ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه امسال تاکنون بلیت بیش از ۶۵۰ هزار صندلی به فروش رفته است.

وی با بیان این که بلیت مسیر تهران - مشهد در روزهای ۲۷ تا ۳۰ اسفند ماه به طور کامل فروش رفته است، بدون اینکه تغییری در قیمت بلیت داشته باشیم، گفت: بلیت های مسیر تبریز - مشهد برای روزهای ۲۷ فروردین تا ۸ اسفند ماه و مسیر تهران - بندرعباس تا ۸ فروردین ماه نیز به طور کامل فروخته شده است.

به گفته معاون مسافری شرکت راه آهن، تمام بلیت های ایام نوروز ۹۶ در مسیر بندرعباس - مشهد فروش رفته و بلیت مسیر بندرعباس به تهران از ۲ تا ۶ فروردین و بندرعباس - اصفهان از ۳ تا ۱۵ فروردین ۹۶ خریداری شده است.

موسوی با بیان این که بیشترین فروش بلیت های نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی در مسیر مشهد و بندرعباس بوده، است گفت:بلیت های مسیر اهواز - مشهد از ۲۷ تا ۲۹ اسفندماه و اصفهان - مشهد تا ۶ فروردین و مشهد - اصفهان از ۲ تا ۱۵ فروردین ماه نیز فروخته شده است.

معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امسال هیچ شرکتی تقاضای افزایش قیمت بلیت نداشت و نرخ های نوروز ۹۶ با سال گذشته هیچ تفاوتی ندارد و انتظار داریم روزهای پایانی سال متقاضیان زیادی نسبت به خرید بلیت های نوروزی اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، ایام تعطیلات نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه هر سال است و برای تسهیل سفر هموطنان در این ایام بخش های مختلف حمل ونقل هوایی، دریایی، زمینی و ریلی برنامه های خاصی در نظر می شود و برای امسال پیش بین شده است بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با هواپیما و بیش از ۸۰۰ هزار نفر با شناورهای دریایی سفر کنند.

نظر شما