شناسهٔ خبر: 35777 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در آستانه نوروز ۹۶:

خط‌کشتیرانی مسافری خارگ - گناوه راه‌اندازی می‌شود/ تعداد کشتی‌های مسافربری گناوه به خارگ به چهار فروند رسید

کشتی رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: کشتی مسافربری جدید در مسیر‌گناوه به خارگ با تجهیزات مدرن و استاندارد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از مانا، نورالله اسعدی در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی کشتی مسافری خارگ - گناوه خبرداد و اظهار داشت: یک فروند کشتی مسافربری استاندارد و مجهز ساخت متخصصان داخل کشور امسال در مسیر گناوه به جزیره خارگ فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه با افزوده شدن این کشتی تعداد کشتی‌های مسافربری در مسیر گناوه به خارگ به چهار فروند می رسد، اظهارکرد: کشتی جدید به نام 'آروس مهیار' که در قشم ساخته شده مورد آزمایش قرارگرفته و گواهینامه آن نیز صادر شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه با بیان اینکه این کشتی حرکت خود را از قشم به گناوه آغاز و در هفته جاری وارد گناوه می شود، تصریح کرد: این کشتی قابلیت‌های زیادی از جمله سریع و سیربودن، امکانات رفاهی و سالن اختصاصی وی آی پی با ظرفیت ۱۵۰ مسافر دارد.

اسعدی افزود: محل استقرار این کشتی که توسط بخش خصوصی و از وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی تامین اعتبار شده در گناوه است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه بیان کرد: هم‌اینک روزانه ۶ سرویس رفت و برگشت توسط کشتی‌های مسافربری در مسیر گناوه به جزیره خارگ انجام که با اضافه شدن کشتی جدید به هشت سرویس افزایش می‌یابد.

نظر شما