شناسهٔ خبر: 35800 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح رسمی دفتر منطقه‌ای شمال غرب مرکز تحقیقات راه و شهرسازی

افتتاح دفتر منطقه‌ای شمال غرب مرکز تحقیقات راه و شهرسازی درآستانه سال ۹۶ با حضور رئیس مرکز تحقیقات افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ظهر امروز ۱۸اسفند دفترمنطقه‌ای شمال غرب مرکز تحقیقات راه وشهرسازی دریکی ازساختمان‌های اداره کل راه وشهرسازی استان در مجاورت دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.

مرکز منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه و شهرسازی که توسط محمد شکرچی‌زاده، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی فعال شده بیش از ۳۰۰ متر مربع زیربنا دارد و درمحوطه آن آخرین شتابنگار آذربایجان شرقی نیز نصب شده است.

این مرکز منطقه‌ای با هدف گسترش فعالیت‌های پژوهشی در زمینه های ساختمان و معماری و افزایش کیفیت ساخت و ساز و ایجاد پل ارتباطی بین وزارت راه و شهرسازی با پژوهشگران راه اندازی شده و اهدافی چون گسترش تکنولوژی‌های ساخت‌وساز در شمال غرب کشور، استفاده از روش‌های نوین و کارآمد درحوزه حمل و نقل، کاهش مصرف انرژی در ساختمان‌ها، توسعه استفاده بهینه از آسفالت مناسب و رویه‌های بتنی درحمل و نقل را دنبال می‌کند.

مرکز منطقه‌ای شمال غرب می‌تواند در گسترش مقررات و ضوابط ساختمانی در شمال غرب کشور خصوصا استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز موثر باشد.

بازدید از يك کارخانه تولید قیر صنعتی

همچنين رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی از کارخانه تولید قیر صنعتی آذربام بازدید کرد.

نظر شما