شناسهٔ خبر: 35805 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در کهگیلویه و بویراحمد

آزمون ورود به حرفه مهندسی و تعیین صلاحیت معماران مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در روزهای نوزدهم و بیستم اسفندماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی علیمردانی گفت: طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری برگزاری آزمون‌های حرفه‌ای، آزمون‌های مذکور در رشته‌های عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، تأسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)، تأسیسات برقی (طراحی و نظارت) و نقشه‌برداری در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۱۹ و ۲۰ اسفندماه برگزار خواهد شد.

علیمردانی عنوان کرد: این آزمون به منظور اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در پنج رشته معماری، برق، مکانیک، عمران و نقشه‌برداری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آزمون برای تأیید و اخذ صلاحیت در سه بخش طراحی، نظارت و اجرا برگزار شده و به داوطلبان در صورت قبولی مدرک پایه ۳ اعطا می‌شود.

علیمردانی افزود: آزمون رشته‌های نظارت (عمران، معماری، تأسیسات برقی، تأسیسات مکانیک)  در نوبت صبح روز پنج‌شنبه و آزمون اجرا (معماری، عمران) و آزمون نقشه‌برداری عصر روز پنج‌شنبه ۱۹ اسفند برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: بخش دیگری از آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری و محاسبات عمران، طراحی تأسیسات مکانیک و برق  صبح جمعه بیستم اسفندماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در پایان بیان کرد: داوطلبان می‌توانند از ۱۵ اسفند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir اقدام نمایند.

گفتنی است به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر برای داوطلبان جهت شرکت آزمون ضروری است.

نظر شما