شناسهٔ خبر: 35877 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شفت خبر داد:

عملیات آسفالت راه روستایی در شهرستان شفت استان گیلان

راه روستایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شفت استان گیلان گفت: عملیات آسفالت پروژه راه روستایی آزاد محله و خرفکل _ جاده چوکا _مسجد شاهبقال حسینی شهرستان شفت در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، احمد ریاضت بخش رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شفت با اعلام این خبر گفت: عملیات آسفالت پروژه  راه روستایی آزاد محله شهرستان شفت از روز شنبه ۱۴ اسفند آغاز و عملیات اجرای آن به طور مستمر ادامه دارد و تاکنون آسفالت ۱۷۰۰ متر به اتمام رسیده و ۵۷۰  متر باقیمانده به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از آغاز عملیات پروژه عملیات آسفالت راه روستایی خرفکل _ جاده چوکا _مسجد شاهبقال حسینی شهرستان شفت به طول ۱۹۰۰ متر خبر داد که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

ریاضت بخش در پایان با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای این دو پروژه ۷۳۲۰ میلیون ریال است، افزود: با آسفالت این راه‌های روستایی حدود ۲۵۵ خانواده از نعمت آسفالت بهره‌مند خواهند شد.

همچنین فرزام دلارام سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان املش از اتمام پروژه عملیات روکش آسفالت راه روستایی سورکوه-مشکله (املش) به مسافت ۲۸۰۰ متر خبر داد و گفت: مبلغ هزینه شده برای این پروژه ۴۲۰۰ میلیون ریال بوده و با اجرای این پروژه  بیش از ۴۰۰ خانوار از نعمت آسفالت بهره‌مند شدند.

نظر شما