شناسهٔ خبر: 35879 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بعدازظهر دیروز طی مراسمی صورت گرفت:

استقرار یک فروند شناور ناجی در اسکله امداد و نجات دریایی بندر اروندکنار

شناور ناجی بعدازظهر دیروز طی مراسمی یک فروند شناور ناجی در اسکله امداد و نجات دریایی بندر اروندکنار مستقر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، بعدازظهر دیروز طی مراسمی یک فروند شناور ناجی در اسکله امداد و نجات دریایی بندر اروندکنار مستقر شد.

سفاری مدیر بنادر و دریانوردی آبادان در این خصوص عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته این مدیریت و حمایت‌های مهندس عبداللهی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و اقدامات ارزنده دوران پسا تحریم در خرید شناورها و تجهیزات، شناور تندرو ناجی ۱۷ که از پیشرفته‌ترین شناورهای امداد و نجات دریایی است با مأموریت تجسس وامداد و نجات دریایی به‌منظور سرعت بخشیدن به امر رسیدگی به شناورهای حادثه‌دیده در آبراه بین‌المللی اروندرود آماده خدمت‌رسانی در این رودخانه است.

وی در ادامه افزود: مرکز mrsc بندر اروندکنار مأموریت امداد و نجات جان افراد حادثه‌دیده را در شمال غرب خلیج‌فارس به عهده دارد.

 سفاری در پایان با بیان اینکه تجهیز و استانداردسازی این مرکز در سال ۹۴ و ۹۵ از اولویت‌های اجرایی بنادر و دریانوردی آبادان نیز بوده و با تحویل شناور مذکور به طور چشم‌گیری امداد و نجات دریایی در این منطقه از خلیج‌فارس سرعت مطلوبی خواهد گرفت، بالا بردن توان خدمت‌رسانی به شناورها را در شمال غرب خلیج‌فارس از اهداف بنادر و دریانوردی آبادان نیز دانست.

نظر شما