شناسهٔ خبر: 35886 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایام نوروز صورت می‌پذیرد:

آمادگی کامل ۲۱ نیروی یگان حفاظت از اراضی ملی در همدان

یگان حفاظت از اراضی فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از آمادگی کامل ۲۱ نیروی یگان حفاظت از اراضی ملی همدان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، سرهنگ حمید چراغی با اشاره به آمادگی کامل ۲۱ نیروی یگان حفاظت از اراضی همدان در ایام تعطیلات نوروز اظهار کرد: کار این یگان در حفاظت از اراضی ملی تعطیل‌پذیر نیست.

وی گفت: با اولویت‌بندی و مشخص شدن مناطق حساس از نظر تخریب و تصرف، مأموران یگان حفاظت در سراسر استان به گشت‌زنی مستمر مشغول هستند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان افزود: برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو گمان می‌برند، در ایام نوروز همه جا تعطیل است و می‌توانند به حقوق بیت‌المال دست‌اندازی کنند.

وی بیان کرد: نیروهای حفاظتی این یگان در تمام نقاط استان ۲۴ ساعته مشغول گشت و مراقبت بوده و قاطعانه با زمین‌خواری، تخریب و تصرفات اراضی ملی برخورد می‌کنند.

سرهنگ چراغی تصریح کرد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به حریم راه‌ها و اراضی دولتی و ساخت و ساز غیرقانونی مراتب را به این یگان به شماره تلفن ۳۸۲۶۱۱۴۰ اطلاع‌رسانی کنند.

وی مردم را بهترین حامیان اراضی دولتی و ملی دانست و گفت: همکاری مردم با این یگان می‌تواند نقش کلیدی و اساسی در حفاظت از حقوق بیت‌المال ایفا کند.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه ۹ هزار هکتار از اراضی ملی در استان همدان قرار دارد، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ هکتار از اراضی ملی در همدان به تعداد ۳۳ مورد رفع تصرف شده است.

نظر شما