شناسهٔ خبر: 35898 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در همایش سالانه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی معرفی شد؛

مجتمع بندری امام خمینی (ره) بندر برتر کشور در امور پژوهشی

همایش در جریان همایش سالانه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی، بندر امام خمینی (ره) به عنوان بندر برتر در امور پژوهشی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، طی حکمی دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی خطاب به مهندس عبداللهی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با اشاره به مرجعیت علمی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، از همکاری‌های ارزندهٔ مدیریت و کارکنان مجتمع بندری امام‌خمینی (ره) در زمینه‌های پژوهشی با مرکز بررسی‌ها و مطالعات راهبردی تقدیر نمودند.

همچنین طی این همایش سالانه، از مجتمع بندری امام خمینی (ره) به پاس کسب امتیازات بالا در ارزیابی عملکرد شاخص‌های کمی و کیفی بین بنادر کشور نیز با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

معرفی یکی از پژوهشگران برتر این مجتمع بندری به عنوان پژوهشگر برتر وزارت راه و شهرسازی، ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی در ارائه خدمات دریایی و بندری به مشتریان، کسب رتبه نخست تکریم ارباب‌رجوع و رتبه نخست عملکردی در شاخص‌های حوزه‌های عمومی و اختصاصی بین دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان و سازمان بنادر و دریانوردی، بخشی از موفقیت‌های این اداره کل طی امسال به شمار می‌آید.

نظر شما