شناسهٔ خبر: 36063 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور نریمان و مهرآبادی انجام شد:

افتتاح یك‌هزار واحد مسكن‌مهر فاز ۸ پردیس/ بهره‌برداری از دو محله سبلان و سهند/ جزئیات پروژه‌های قابل بهره برداری پردیس

افتتاح مراسم آیین افتتاح دو محله سبلان و سهند در فاز ۸ شهر جدید پردیس با حضور مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسكن‌مهر  برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز ۲۴ اسفندماه دو محله مسكونی سبلان و سهند واقع در منطقه دره‌بهشت (فاز ۸) شهر جدید پردیس با حضور محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید و احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسكن‌مهر به افتتاح رسید.

در این مراسم همچنین از تندیس امیركبیر بزرگ كه به سفارش شركت عمران شهر جدید پردیس در شهریورماه طراحی، ساخته و در ورودی فاز ۸ این شهر جدید نصب شده بود با ارتفاعی ۶ متری رونمایی شد.

در این مراسم پروژه‌های تندیس امیرکبیر با هزينه۱.۹۵۰میلیون ریال، بلوار غربی امیرکبیر با هزينه ۳۹ هزار میلیون ریال و به طول ۴ كیلومتر، ۶۰۰ واحد مسکونی محله سبلان، ۴۰۰ واحد مسکونی محله سهند، مسجد علامه محمدتقی جعفری محله سبلان با هزينه ۹۰۰ میلیون ریال، مرکز آموزشی ۱۶ کلاسه آیت‌اله هاشمی زفسنجانی محله سبلان با هزينه ۱۸ هزار میلیون ریال، مرکز آموزشی ۱۰ کلاسه آیت‌اله مهدوی کنی محله سبلان با هزينه ۲۰هزار میلیون ریال، کلانتری شهید عباس دوران دره‌بهشت با زیربنای ۹۲۰ متر مربع و هزینه ۱۴ هزار میلیون ریال و بوستان بنفشه محله سبلان با هزينه ۳۳ هزار میلیون ریال به مساحت ۱.۸ هكتار واقع در فاز ۸ شهر جدید پردیس (دره بهشت) افتتاح خواهد شد.

لازم به ذكر است تحویل واحد در فازهای ۵ و ۹ قدیم و ۱۱ نیز همزمان با افتتاح پروژه‌های فاز ۸ آغاز شده است. همچنین در این مراسم ۲۰۰ واحد مسكونی از فاز ۹ قدیم این شهر جدید به متقاضیان واگذار خواهد شد.

به گفته غفوری مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پردیس با كمك وزارت راه و شهرسازی در تامین اعتبارات مورد نیاز جهت احداث زیرساخت‌های فاز ۸ این شهر تا پایان ۳ ماه سال ۹۶ نزدیك به ۳ هزار واحد مسكونی در این منطقه افتتاح خواهد شد.

نظر شما