شناسهٔ خبر: 36121 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت:

بهره‌برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی حضرت زهرا (س) فریمان در خراسان رضوی

افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی حضرت زهرا (س) شهرستان فریمان که با مشارکت خیرین ساخته شده، با حضور دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این مرکز درمانی گفت: بیمارستان حضرت زهرا (س) در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع و زیربنای ۱۰ هزار مترمربع در پنج طبقه احداث شده است.

وی با بیان اینکه عملیات احداث این بیمارستان از سال ۱۳۸۸ آغاز شده بود، افزود: زمین این بیمارستان توسط یک خیر نیک‌اندیش اهدا شده است.

ابراهیم صنیعی بیان کرد: عملیات عمرانی این بیمارستان با هزینه ۲۳۰ میلیارد ریال و تجهیز آن با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده و در مجموع این طرح بیمارستانی با هزینه ۳۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی اظهار کرد:‌ این بیمارستان دارای بخش‌های زنان، داخلی، اطفال، زایمان، جراحی، قلب، مراقبت‌های ویژه (ICU)، مراقبت‌های ویژه قلب (CCU)، اتاق عمل، آزمایشگاه و رادیولوژی است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه بیمارستان ۶۴ تختخوابی فریمان دومین بیمارستان این شهر است، گفت: اولین بیمارستان این شهر با عنوان امام خمینی (ره) با ۳۲ تختخواب، بیش از ۹۰ سال قدمت دارد و ساخت این بیمارستان جدید می‌تواند خدمات خوبی به مردم این منطقه در حوزه درمانی ارائه کند.

در مراسم بهره‌برداری از این بیمارستان، همچنین علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد حضور داشتند.

نظر شما