شناسهٔ خبر: 36134 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

علی رستمی خبر داد:

پیش‌بینی اعزام و پذیرش ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در سال از فرودگاه مهرآباد

رستمی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: پیش‌بینی می‌کنیم امسال تعداد اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی رستمی، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در نشست خبری در خصوص آغاز سفرهای نوروزی که در سالن سی آی پی فرودگاه مهرآباد برگزار شد گفت: در سالی که گذشت با وجود حجم ترافیک بالا کارهای عمرانی زیادی در فرودگاه انجام شد.

وی افزود: وقتی سمت مدیریت فرودگاه مهرآباد را نداشتم همیشه این سوال را از خود می‌پرسیدم که چرا در مهرآباد کار عمرانی مهمی انجام نمی‌شود وقتی مدیریت را تحویل گرفتم و از نزدیک مشکلات و حجم ترافیک را دیدم متوجه شدم که اصلاح زیرساخت‌ها در مهرآباد به هماهنگی و مدیریت خوبی نیازمند است.

رستمی اعلام کرد: امروز افتخار دارم اعلام کنم وقتی هیچ گونه فعالیت عمرانی در مهرآباد انجام نمی‌شد ۱۱ میلیون اعزام و پذیرش مسافر داشتیم اما اکنون با وجود فعالیت‌های عمرانی این رقم به ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر رسیده است و پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیز میزبان این تعداد مسافر باشیم.

وی ادامه داد: درحالی به این رقم رسیدیم که هیچ فضای ترمینالی به مهرآباد افزوده نشده است و این موفقیت تنها به دلیل تلاش‌ها و حمایت‌های هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها در خارج‌سازی عواملی است که بخش زیادی از فضای ترمینال‌ها را در اختیار داشته‌اند.

وی توضیح داد: ما موفق شدیم قسمت‌هایی از فرودگاه را که باید در اختیار مسافر باشد اما در اختیار ارگان‌های دیگر بود بازپس بگیریم و در بازگشایی ترمینال‌ها به موفقیت چشم‌گیری دست‌یابیم.

رستمی افزود: امروز با گشایش فضای ترمینالی و روانسازی در بخش‌های مختلف تعداد اعزام و پذیرش مسافر امسال به بیش از ۱۶ میلیون خواهد رسید.

وی ساماندهی وضعیت تاکسیرانی فرودگاه مهرآباد را یکی دیگر از موفقیت‌ها دانست و گفت: بیش از هزار تاکسی نوسازی شده‌اند و تاکسی‌های نو و مدرن آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

نظر شما