شناسهٔ خبر: 36192 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی افزایش تعرفه‌ها و خدمات نظام مهندسی ساختمان گلستان

جلسه جلسه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان و رئیس نظام مهندسی استان با موضوع بررسی افزایش تعرفه‌ها و خدمات نظام مهندسی ساختمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، در این نشست، ابراهیم مبارك قدم، مدیركل راه و شهرسازی گلستان گفت: تعرفه و خدمات نظام مهندسی ساختمان باید در راستای هم ارتقا پیدا كنند.

وی سطح تعرفه‌های نظام مهندسی استان را با توجه به مسئولیت مهندسان درساختمان‌سازی بسیار پایین دانست و افزود: تعرفه‌ها باید پس از بررسی به یك حد نرمال برسد.

مبارک قدم بر نظارت جدی مهندسان بر ساخت و سازها تاكید کرد و گفت: آسیب پذیری نظام مهندسی در بخش نظارت است و برای تقویت روند نظارت بر ساخت و سازها باید اقدامات آموزشی و فرهنگ سازی صورت گیرد.

شهرام كوسه غراوی، نماینده مردم مینودشت، کلاله و مراوه تپه و عضو هیئت مدیره نظام مهندسی هم اظهاركرد: نرخ این تعرفه ها و خدمات باید به گونه‌ای افزایش یابد كه تعادل حفظ شود.

وی بر آموزش و مسئولیت پذیری مهندسان هم تاكید كرد و گفت: نظارت، حمایت و همراهی با مهندسان و مردم باید در اولویت كارها باشد و جدی گرفته شود.

احمد تجری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هم در این جلسه گفت: بررسی موضوع افزایش قیمت تعرفه‌ها و خدمات نظام مهندسی در سال جدید براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی و شورای مركزی نظام مهندسی كشور دنبال خواهد شد.

نظر شما