شناسهٔ خبر: 36198 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر

لوح نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با ارسال لوح تقدیری از مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در راستای عملکرد مطلوب راهداری قدر دانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، این لوح تقدیر به منظور قدردانی از انجام امور محوله و فعالیت‌ها و اقدامات به هنگام در زمینه بازگشایی و نظارت دقیق بر عملکرد راهداران در محورهای این شهرستان ارسال شده است.

در این لوح تقدیر آمده است: برخود فرض واجب می‌دانم از زحمات و خدمات شبانه‌روزی، بی‌دریغ و دلسوزانه جناب آقای مهندس نگاهداری ریاست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر و مجموعه همکاران وی در انجام مسئولیت‌های محوله به‌ویژه در بارش برف سنگین شهرستان قدردانی کنم.

در بخش دیگری از این لوح آمده است: لازم می‌دانم از  فعال کردن اکیپ‌های برف روبی در مسیر های برف‌گیر شهرستان و بازگشایی معابر روستاها نهایت تشکر و قدر دانی را داشته باشم. قطعا تعهد و مسئولیتی که جنابعالی، رئیس شهرستان  و همه ابواب جمعی در راستای انجام کار مردم احساس می کنند در پیشگاه خداوند متعال بی‌اجر نخواهد بود و قطعا دعای خیر مردمی که از زحمات آن عزیزان بهره‌مند می‌شوند نیز در سفر و حضر همراهشان خواهد بود.

نظر شما