شناسهٔ خبر: 36255 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان هرمزگان صورت گرفت:

رفع تصرف ۱۱۴ مورد از زمین‌های ملی در هرمزگان

جلسه فرمانده نیروهای یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن خواستار هماهنگی هر چه بیشتر در راستای حفظ اموال و اراضی دولتی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان هرمزگان، سرهنگ نیکبخت در جلسه مشترک با مدیران راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: برای حفاظت از اراضی دولتی نیازمند بروز رسانی املاک و اراضی مدیریت‌های اداره کل راه و شهرسازی بلاخص حوزه املاک و حقوقی لازم است تا گزارش‌های یگان به‌روز شود.

وی افزود: یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان از مهرماه امسال با بهره‌گیری از دسته نیروی پایور و ضابطین قضایی و نیروهای موسسه با برنامه‌ریزی در سطح استان و شهرستان‌ها و چینش نیرویی در جهت پیشگیری از تصرفات و اجرای احکام فعالیت خود را آغاز کرد.

به گفته نیکبخت، در این مدت با اقداماتی که انجام شد نتایج چشمگیری در حفاظت و رفع اراضی تصرفی صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به رفع تصرف ۱۱۴ مورد از زمین‌های تصرفی اشاره کرد.

به گفته فرمانده نیروهای یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن، ۶۶۹ هزار و ۷۱ مترمربع در این مدت رفع تصرف شد که ارزش ریالی آن ۴۹۸ میلیارد و ۷۹۳ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال است.

وی همچنین به مجموع احکام اجرا شده اشاره کرد و گفت: ۱۸۷ هزار و ۳۴۲ مترمربع به ارزش آن ۱/۱۴۳/۲۹۹/۴۰۰/۰۰۰ ریال رفع تصرف شده است.

نیکبخت به برخوردهای صورت گرفته در حوزه شهری اشاره کرد و گفت: با ۶ فقره تصرف به متراژ ۲۱ هزار و ۶۴۰ مترمربع برخورد شده است.

نظر شما