شناسهٔ خبر: 36294 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کرمان جنوبی برگزار شد:

جزئیات برگزاری جلسه کمیته حمل‌ونقل سفر جنوب استان کرمان

ترافیک جلسه کمیته حمل‌ونقل سفر جنوب استان کرمان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل پایانه‌ها و فرمانده پلیس‌راه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی استان بر همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های دخیل در حمل‌ونقل سفر جنوب استان کرمان تأکید کرد و از آمادگی نیروها و امکانات این اداره کل برای کمک‌رسانی به اداره راهداری و حمل‌ونقل و پلیس‌راه جنوب در مواقع اضطراری خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد با احداث باند دوم محورهای مهم، شاهد کاهش تصادفات در جاده‌های اصلی و شریانی باشیم.   

وی اضافه کرد: فعالیت پلیس‌راه جنوب و راهداران قابل‌تحسین است.

در ادامه عراقی زاده گفت: با اشاره به هم‌زمانی نوروز با بارندگی و اوج ترافیک ناشی از حمل محصولات کشاورزی گفت: همکاری مناسب دستگاه‌های ذی‌ربط منجر به سفر بی‌خطر مسافران در جاده‌ها می‌شود.

ساردویی همچنین در آستانه نوروز از آشکارسازی ۳۹ نقطه حادثه‌خیز و ۴۰ نقطه دیگر که در دست آشکارسازی است و همچنین از نصب ۶ دوربین نظارت تصویری دیگر و ۵ دستگاه تردد شمار در جاده‌های جنوب استان که نقش بسزایی در کاهش تلفات جاده‌ای دارد، خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با تقدیر از اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان در دو بانده سازی جاده‌ها این امر را بسیار مهم توصیف کرد.

سرهنگ آبکار فرمانده پاسگاه جنوب استان هم با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای و اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان و آمادگی کامل عوامل پلیس‌راه جنوب جهت کنترل ترافیک سطح راه‌های استان خبر داد.

نظر شما