شناسهٔ خبر: 36531 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فرودگاه‌های کشور به تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی جدید مجهز می‌شوند

آتش نشانی اداره‌کل ایمنی و آتش‌نشانی اجرای سه‌ پروژه بزرگ به اعتبار ۵۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را در دستور کار خود قرار داده که در سال جاري افتتاح می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور، اداره‌کل ایمنی و آتش‌نشانی اجرای سه‌ پروژه بزرگ به اعتبار ۵۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را در دستور کار خود قرار داده که در سال جاري افتتاح می‌شوند که با اجرای این پروژه‌ها، فرودگاه‌های ایران به تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی جدید و روز دنیا مجهز می‌شوند.

 اداره‌کل ایمنی و آتش‌نشانی در سال ۹۶ اجرای سه پروژه بزرگ را به انجام می‌رساند. پروژه خرید ۱۲ دستگاه خودروی پیشرفته کف‌ساز آتش‌نشانی فرودگاهی با اعتبار ۴۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۹۶ به پایان رسانده و همه خودروها را در اختیار فرودگاه‌های نیازسنجی شده قرار می‌دهد. این پروژه از ۲۶ مهرماه ۹۴ آغاز شده است.

همچنین تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی در قالب ۷ قرارداد به اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طی ۱۱ ماه خریداری می‌شود. این پروژه از دهمین روز اردیبهشت‌ماه ۹۶ قابل بهره‌برداری است.

بازسازی و بهسازی ۱۵ دستگاه خودروهای ایمنی و آتش‌نشانی با صرف سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا پایان دی‌ماه ۹۶ به اتمام می‌رسد. این پروژه از ۱۰ خردادماه ۹۵ آغاز شده است.

نظر شما