شناسهٔ خبر: 36633 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون برنامه‌ریزی برگزار شد:

جزئیات برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی

تودیع  و معارفه با حضور امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، امیر امینی معاون محترم برنامه‌ریزی و مدیریت منابع  وزارت راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه قائم‌مقام وزیر و مدیرکل راه شهرسازی استان خراسان شمالی که با حضور  مسئولان استانی در محل سالن آمفی‌تئاتر این اداره کل برگزار شد، با تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل سابق راه شهرسازی استان خراسان شمالی علی اصغر بدیعی مقدم گفت: وزارت راه و شهرسازی بیش از ۱۳ مبحث مهم در کشور را هدایت می‌کند و هدایت این سیستم به تشکیلات منسجم و کاربردی نیاز دارد و در اینجاست که رهبری و مدیریت نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کردند ما نیز باید با تلاش و جدیت به توسعه در عمق برسیم.

امینی به محور بجنورد- جنگل اشاره کرد و عنوان کرد: این محور یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها است و کریدور شماره ۴ توسعه است که یک شریان حمل‌ونقلی است و در بخش‌هایی دارای موانع است که با حفظ تمهیدات خاص این محور را باید توسعه دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع  وزارت راه و شهرسازی افزود: برای اقتصاد شهر باید راه و شهرسازی و حمل‌ونقل باهم کار کنند و دست به دست هم بدهند، با کمک و توان بخش خصوصی نیز باید زیرساخت‌ها را ارتقاء دهیم.

علی‌اصغر بدیعی مقدم مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان نیز به خلاصه‌ای از اقدامات و گزارش عملکرد دوره مدیریت خود اشاره کرد و از حضور سبز دکتر امینی در این مراسم و از همکاری پرسنل راه و شهرسازی نیز تشکر کرد.

علی نیا معاون امور هماهنگی استاندار نیز ضمن تشکر از زحمات علی‌اصغر بدیعی مقدم در این مراسم عنوان کرد: پروژه محور بجنورد به جنگل پاشنه آشیل بقیه پروژه‌ها است و در این چند سال اقدامات خوبی صورت گرفته است که جمعاً ۵۵ کیلومتر از این محور آماده است تا در سفر ریاست محترم جمهور افتتاح شود.

 مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: این اداره کل در توسعه همه‌جانبه استان نقش مهمی دارد که انشاء الله با کمک و یاری هم بتوانیم این نقش را به درستی ایفا کنیم.

مصطفی‌زاده اظهار کرد: چهار اصل سیاسی اداری که برای من مهم است و همه شما باید این چهار اصل را به کار ببندید به شرح ذیل است، اصل اول: احترام به قانون و کار قانونی کردن یعنی ارزش هر کار اداری در وجه اجرای قانونی آن است، اصل دوم: کار فراتر از قانون یا همان کار اخلاقی کردن، اصل سوم: خادم بودن یعنی خدمتگزار مردم باشیم چون وقت مردم طلاست، اصل چهارم: رعایت حق مردم یعنی باید حق ارباب‌رجوع را در کمترین زمان ممکن بدهیم و حق دادنی است.

گفتنی است، در پایان این مراسم طی حکمی از سوی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از زحمات علی‌اصغر بدیعی مقدم مدیرکل سابق راه و شهرسازی تقدیر و تشکر شد و علیرضا مصطفی‌زاده بورا به عنوان قائم‌مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی معرفی شد.

نظر شما