شناسهٔ خبر: 36686 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فرزین حقدل:

ورود بیش از ۵۳۲ هزار مسافر نوروزی به جزیره قشم/ رشد ۵۱ درصدی ورود مسافر از طریق فرودگاه قشم

فرودگاه قشم قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ورود بیش از ۵۳۲ هزار مسافر نوروزی به قشم، از ۲۵ اسفندماه ۹۵ تا هشتمین روز بهار، با وجود بارندگی‌های کم سابقه در قشم خبر داد و گفت:بیش از هزار و ۹۰۰ مسافر از طریق فرودگاه قشم و سفرهوایی‌ وارد جزیره شده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، فرزین حقدل گفت: در همین مدت بیش از ۲۳ هزار مسافر از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم به جزیره وارد شدندکه نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۱ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: افزایش چشمگیر ورود مسافر از طریق فرودگاه پس از توسعه زیرساخت ها و تجهیز این مبدا ورودی ممکن شد.

به گفته حقدل در این بازه زمانی بیش از ۱۰۱ هزار خودرو از طریق بندرپهل به جزیره وارد شدند و این میزان هم نسبت به پارسال ۳ درصد رشد داشت.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در هشتمین روز بهار بیش از ۴۳ هزار مسافر از اسکله ها و بیش از هزار و ۹۰۰ مسافر نیز از فرودگاه به جزیره وارد شدند و جمع آمار مسافران ورودی با عدد ۴۵ هزار و ۹۷ تن نسبت به مدت مشابه پارسال ۳ درصد رشد کرده است.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع وسعت در جنوب ایران و تنگه هرمز واقع شده و هر ساله چند میلیون مسافر داخلی و خارجی برای بازدید از جاذبه های گردشگری همچون طولانی ترین غار نمکی جهان، دره ستاره ها، تنگه چاهکوه، جزایر ناز، خلیج دلفین ها، غارهای خوربس، دره تندیس ها، جنگل دریایی حرا، بام قشم، بادگیرها و چاه های تلا در بندر تاریخی لافت، طیف وسیعی از خاک های رنگی در هرمز، ماسه های نقره ای و طلایی در هنگام، به این جزیره سفر می کنند .

نظر شما