شناسهٔ خبر: 3679 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد:

راه‌اندازی نخستین پرواز ایران- آلمان در ۱۰ اسفند / ساخت ترمینال سه طبقه پروازهای خارجی در فرودگاه مشهد

جرمانیا ایرلاین مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت: طبق اعلام مسئولان شرکت هواپیمایی جرمانیا نخستین پرواز آلمان- ایران در مسیر هامبورگ – مشهد ۱۰ اسفند راه‌اندازی می‌شود.

محمد باقر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: قرار بود شرکت هواپیمایی جرمانیا (Germania airline) سه مسیر بین آلمان و ایران راه اندازی کند که نخستین پرواز آن در مسیر هامبورگ مشهد از ۱۰ اسفندماه سال جاری راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه پرواز هامبورگ- مشهد از تاریخ ۱۰ اسفند روزهای چهارشنبه هر هفته انجام می شود گفت: نخستین پرواز شرکت هواپیمایی جرمانیا به مقصد فرودگاه بین المللی مشهد روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در این فرودگاه می نشیند.

آذرماه امسال مدیرعامل شرکت هواپیمایی جرمانیا در مراسم آغاز به کار این ایرلاین در ایران از راه‌اندازی سه مسیر پروازی بین آلمان و ایران در مسیرهای برلین- تهران، دوسلدورف- تهران و هامبورگ- مشهد از اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی خبر داده بود.

قاسم‌زاده در بخش دیگری از اظهاراتش درباره آخرین وضعیت ساخت ترمینال خارجی در فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد گفت: برای ساخت این ترمینال فراخوان داده ایم و احتمالا تا یکماه آینده مناقصه آن برگزار می شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی افزود: سالن خارجی فرودگاه مشهد به مساحت ۴۰ هزار متر مربع در سه طبقه ساخته می‌شود که تمام تجهیزات داخلی و بیرونی آن توسط سرمایه گذار نصب می شود./

نظر شما