شناسهٔ خبر: 36814 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک ایرانی عضو هیات رییسه کمیته تدوین دستورالعمل مشترک ايكائو و بنادر شد

ایکائو مهدی استادی معاون اداره بازرسی و یکنواختی اداره‌کل مراقبت پرواز به‌عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه اجلاس سالانه مشترک سازمان جهانی ايكائو (ICAO) و بنادر و کشتیرانی (IMO) در حوزه آموزش تئوری و عملی تجسس و نجات انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، در اجلاس سالانه مشترک سازمان جهانی ايكائو (ICAO) و بنادر و کشتیرانی (IMO) که ششم تا دهم مارچ در لندن برگزار شد، مهدی استادی معاون اداره بازرسی و یکنواختی اداره‌کل مراقبت پرواز به‌عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه این اجلاس در حوزه آموزش تئوری و عملی تجسس و نجات انتخاب شد.

 از جمله وظایف هیات رئیسه در این اجلاس٬ تهیه و تدوین مقررات و دستورالعمل‌های بین‌المللی در حوزه تجسس و نجات است.

اعضای هیات رییسه كميته تجسس و نجات اجلاس مذکور از میان ۲۰ تا ۳۰ کشور انتخاب شده‌اند که شامل برخی کشورها نظیر امریکا، نیوزیلند، شیلی، ایران، امارات و سازمان جهانی IMRF می‌شود.

از دیگر موضوعاتی که در این اجلاس قابل تامل است؛ انتخاب گروه ایرانی به عنوان عضو گروه Review Group JWG ICAO/IMO Model Course  است که وظیفه بررسی پیشنهادات کمیته تدوین دستورالعمل مورد اشاره را بر عهده دارند. در این گروه نیز استادی به عنوان یکی از اعضا انتخاب شده است.

نظر شما