شناسهٔ خبر: 36841 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی مطرح کرد:

ارزیابی مثبت مدیریت نیروهای انسانی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

دیدار نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه شهر ارومیه، عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان را در حوزه افزایش رفاه و معیشت نیروهای انسانی مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام و المسلیمن مهدی قریشی در دیدار نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: اصلاح سیستم پرداخت حقوق و مزایا و افزایش رفاه و معیشت نیروهای انسانی یکی از اهرم‌های ارتقای انگیزه و وجدان کاری در سیستم اداری است.

وی ادامه داد: خبرهای خوبی از مدیریت بهینه نیروهای انسانی به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در مجموعه راه و شهرسازی استان به گوش می‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه شهر ارومیه خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به تکریم ارباب‌رجوع و روان‌سازی فرآیندهای اجرای درخواست‌های مردمی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این دیدار با اعلام اینکه سال گذشته را بدون دغدغه‌های مالی به پایان رسانیم، گفت: جذب ۱۸۸ میلیارد ریال از اسناد خزانه اسلامی برای پروژه‌های راه و شهرسازی و کاهش مطالبات پیمانکاران، کسب رتبه هشت کشوری در حوزه مسکن و املاک از شاخص‌ترین دستاوردهای راه و شهرسازی استان در سال ۹۵ بود.

داریوش نصر همچنین به مدیریت هزینه، فعال‌سازی پروژه‌ها، مقابله با پروژه‌های غیرقانونی در حوزه شهرسازی و برقراری نظم و انضباط اداری و مالی اشاره کرد.

وی، توسعه شبکه حمل‌ونقل استان با اتمام پروژه‌های راهسازی و تحویل پروژه‌های مسکن مهر را از برنامه‌های اولویت‌دار این اداره کل در سال جدید برشمرد.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در نخستین روزهای سال نو با استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان دیدار و گفتگو کرد.

نظر شما