شناسهٔ خبر: 36846 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اعرابی مقدم خبرداد:

جابجایی ۳۸هزار مسافر از فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان/ رشد۱۳ درصدی جابجایی مسافر در ۴ فرودگاه استان/ افزایش پرواز در مسیر تهران-زاهدان

حسن اعرابی مقدم مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان خبرداد که در نوروز امسال ۳۸هزار مسافر از ۴ فرودگاه استان جابجا شده‌اند و در مجموع رشدی ۱۳درصدی در آمار تردد مسافران هوایی ایجاد شده است.

حسن اعرابی مقدم مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: حدود ۳۸ هزار مسافر در نوروز امسال از چهار فرودگاه استان جابجا شده اند.

وی با اعلام اینکه فرودگاه های زاهدان، زابل، ایرانشهر و چابهار به عنوان فرودگاههای استان در نوروز امسال آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی بودند، گفت: این آمار مربوط به ۲۵اسفند تا ۱۳ فروردین است که نسبت به ایام نوروز سال گذشته حدود ۱۳ درصد رشد داشته است.

اعرابی مقدم با اعلام اینکه فرودگا‌های استان در طول ایام نوروز میزبان ۳۵۰ پرواز ورودی و خروجی بوده‌اند، گفت: فرودگاه بین‌المللی زاهدان در طول هفته با بیش از ۱۱۰ پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای تهران، مشهد، چابهار، کرمان، اصفهان، شیراز، گرگان، نجف، بغداد و دوبی آماده خدمات‌دهی به مسافران است.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان هم ‌چنین از برقراری پرواز در مسیر تهران زاهدان چابهار، تهران زاهدان تهران از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: از روز ۶ فروردین ۹۶ این پرواز برقرار شده است.

به گفته اعرابی مقدم این پروازها در روزهای شنبه، یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه در مسیر تهران زاهدان چابهار و بالعکس و هم چنین در مسیر تهران زاهدان تهران هر روز برقرار است.

نظر شما