شناسهٔ خبر: 36860 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عابدزاده مطرح‌کرد:

تاكيد بر نقش مؤثر سازمان هواپيمايی در تولید و اشتغال صنعت هوانوردی/ فعال‌كردن فرودگاه‌های کشور با هدف ایجاد اشتغال درسال اقتصادمقاومتی

علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی‌كشوری در دیدار كاركنان، مدیران و معاونان سازمان هواپیمایی كشوری گفت: با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۶ توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال باید گفت نقش ما در تولید و اشتغال صنعت حمل ونقل هوایی تعیین‌كننده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از سازمان هواپیمای کشوری علی عابدزاده ابتدا از تمامی دست اندركاران صنعت حمل و نقل هوایی از جمله كاركنان سازمان هواپیمایی كشوری، فرودگاهها، شركت‌های هواپیمایی، گمرك، حراست، نیروهای امنیتی و انتظامی و ... به خاطر همكاری در عملیات سفرهای نوروزی امسال تشكر  و قدردانی كرد.

وی به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته اشاره كرد و افزود: در سال گذشته دولت و مجلس توجه ویژه ای به سازمان هواپیمایی كشوری داشته اند و خوشبختانه مصوباتی در جهت توسعه و جایگاه سازمان هواپیمایی كشوری و حمل و نقل هوایی از تصویب نمایندگان محترم مجلس گذشت.

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری با اشاره به اینكه از مدیران و همكاران انتظار می رود در جهت توسعه هوانوردی از این فرصت پیش آمده استفاده بهینه كنند، افزود: وقت آن است كه به مسائل Regulatory (تنظیم مقررات) هوایی توجه شود چرا كه توسعه هوایی بدون توسعه رگولاتوری و بهبود فرآیندهای همه جانبه امكان پذیر نخواهد بود.

عابدزاده خاطرنشان كرد: با تغییر در تعرفه‌ها و بودجه ی سازمان، پایداری سازمان هواپیمایی كشوری افزون‌تر شده و هیچ نگرانی برای سازمان وجود ندارد بنابراین مدیران می‌توانند با فراق بال بیشتری برنامه‌ها و سیاست های خودشان را دنبال كنند.

وی خطاب به كاركنان سازمان افزود: توسعه ناوگان، فرودگاه ها و حمل ونقل هوایی را شما رقم می زنید اگر در این توسعه نقش موثر نداشته باشید به طور حتم توسعه این صنعت بی قواره و بی برنامه خواهد بود كه دودش به چشم مردم می‌رود.

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری افزود: جهت‌دهی به برنامه‌های صنعت از وظایف ماست و شما نقش بی بدیلی در این توسعه خواهید داشت همچنین یكی از اقدامات اساسی كه در سال جاری پیش رو داریم دستور كار قرارداد تنظیم اساسنامه سازمان است.

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری با بیان اینكه نقش ما در تولید و اشتغال صنعت حمل ونقل هوایی تعیین کننده است، افزود: با فعال كردن فرودگاههای سایر مناطق می‌توان بیش از این از امكانات و ظرفیت فرودگاهها استفاده كرد.

نظر شما