شناسهٔ خبر: 36867 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

ابزار کار در دستگاه‌های دولتی قوانین و مقررات آن دستگاه است

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ابزار کار در دستگاه‌های دولتی قوانین و مقررات آن دستگاه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده بورا در جلسه دید و بازدید نوروزی با مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه خود اظهار کرد: ابزار کار در دستگاه‌های دولتی قوانین و مقررات است و در نظام‌مهندسی کتابی هست به نام قانون نظام‌مهندسی که باید رعایت شود و در این کتاب عدالت انصاف و خیر در همه این‌ها وجود دارد.

وی در دیدار با مهندس رمضانی ریاست محترم سازمان نظام‌مهندسی و ساختمان استان و کلیه اعضای محترم هیات مدیره سازمان تصریح کرد: هرچه  قوانین و مقررات را در ساخت و ساز رعایت کنیم، کیفیت در ساخت و ساز بالاتر می‌رود و باعث ایجاد تعامل بیشتر بین دو دستگاه می‌شود.

رمضانی در این دیدار گفت: نظام‌مهندسی استان پتانسیل خوبی بر همه حوزه‌ها و جزء سازمان‌هایی است که مراجعات خوبی دارد و در حوزه آموزش نیز برنامه‌های خوبی انجام داده‌ایم که در سال گذشته ۲۴ هزار نفر ساعت آموزش داشته‌ایم و در سال جدید نیز تمرکز این سازمان بر آموزش خواهد بود.

مهندس محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در این دیدار بیان کرد: اهدافمان در کلان یکی است و باید کاری بکنیم که سبب سرافرازی مجموعه وزارت راه و شهرسازی شویم، ما در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت آماده‌سازی مساکن مهر را به‌کلی انجام دادیم و تا حدودی کارهای مسکن مهر در استان انجام شده است.

لازم به ذکر است در این دیدار مدیر فرودگاه بجنورد و مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی نیز حضور داشتند.

نظر شما